poniedziałek, 8 lipca 2013

Samuel Pereira – zamiast śpiewać, śpiewająco zakablował.

Stało się, bloger Ewidentny Oszust nie jest już anonimowy. Moje imię i nazwisko zostało celowo i złośliwie w akcie zemsty publicznie zadenuncjowane przez Samuela Pereirę. Latami udawało mi się kryć przed zastępami PO-wskich trolli, piszących pogróżki policjantów, Bóg wie kogo jeszcze – tym czasem cios zadał dziennikarz Gazety Polskiej - o tempora, o mores!

Jak to się stało? Po kolei.

Nagrywałem 6 lipca w Warszawie protest narodowców przeciwko fetowaniu 90 urodzin generała Jaruzelskiego. Najpierw pod sejmem potem pod hotelem Hyatt. Narodowcy oraz inne osoby zebrane pod hotelem skandowały gen. Jaruzelskiemu znane hasła jak: „raz sierpem raz młotem”. Po jakimś czasie pojawił się również i Samuel Pereira, który jak sam relacjonuje, był tam służbowo. W pewnym momencie, gdy zaczęliśmy śpiewać hymn, zauważyłem że jedyną osoba którą hymnu nie śpiewa był poza policją właśnie Samuel Pereira z Gazety Polskiej.

Wydało mi się to z jednej strony trochę zabawne z drugiej żenujące. On tak silnie lansujący się przy każdej okazji na wielkiego patriotę nie śpiewa hymnu? Gdy tylko wróciłem do Wrocławia, zamieściłem ten filmik gdzie w jednej ze scen pokazałem fragment z milcząco/Tweetującym Pereirą. (akcja w 40 minucie 20 sekundzie).


W odwecie Samuel Pereira zaczął publikować w internecie imię i nazwisko kryjące się za pseudonimem blogerskim "Ewidentny Oszust" - moje imię i nazwisko (do tej pory nikt tego publicznie nie zrobił) oraz ogólnie starał się w swoim tekście zrobić ze mnie "spiskowego wariata", czyli stare dobre metody z Czerskiej w służbie dziennikarstwu IV RP ręką młodego Michnika (jak nazywa Samuela jego własna mama - matki to jednak światłe stworzenia!)

W pierwszej kolejności skupmy się na informacji o mojej rzekomej manipulacji filmem, bo wg. zarzutu nie pokazałem, jak po napisaniu "Tweeta" Samuel chowa telefon i później już dumnie z ręką na piersi śpiewa hymn. Otóż jest to kolejna ćwierć-prawda. W dalszej części której już nie pokazałem tylko dlatego, że nie był to film jedynie o Samuelu Pereirze i nie on był gwiazdą tej imprezy, gdy skończył Tweetować faktycznie coś na 5 sekund ledwo ledwo poruszał ustami, ale potem ciężko westchnął gapiąc się w kukłę gen.Jaruzelskiego i zamilkł i to było całe jego "wielkie śpiewanie".

Film z niepokazaną wcześniej końcówką wsadzam poniżej, oraz na serwer, byście mogli  w FULL HD zobaczyć szczegóły ruchu / braku ruchu ust Samuela. Po chwili od-zoomowałem kamerę by również jak Samuel sfilmować starszą panią pokazującą gest zwycięstwa „V” i faceta który faktycznie w odróżnieniu od Samuela Pereiry trzymał rękę na piersi - patrz na niego Samuel i się ucz jak z szacunkiem śpiewać hymn...


Przyznacie państwo, że to co widać na tym filmie znacząco różni się od tego co napisał o swoim dziarskim śpiewaniu hymnu Samuel Pereira.

Proszę zobaczyć jaka jest postawa zwykłych ludzi (niebieskie kółka) a Samuela (czerwone) i to już kiedy nic nie piszę na telefonie i może spokojnie położyć rękę na piersi. Tak dziennikarze z Gazety Polskiej śpiewają hymn ?!?! 



Samuel Pereira jest osobą publiczną, mocno lansującą się na patriotę, potrafi aż na Węgry jechać by szukać oznak faszyzmu w aktywnie zwalczanym przez GP i PiS środowisku narodowym ale porządnie i głośno śpiewać hymnu już nie musi!? Uznałem więc, że takie zachowanie, komuś kto pretenduje do bycia autorytetem moralnym dziennikarstwa IV RP należy wytknąć i publicznie pokazać bo ile to już „autorytetów moralnych” wylansowało nazwisko na stroszeniu piórek a gdy przyszedł odpowiedni moment wyłaziło szydło z worka?

Umieściłem więc o tym informację na FB. Po paru godzinach gdy wróciłem z Warszawy do Wrocławia, mogłem wreszcie załadować też film (pierwsza wersja, ta skrytykowana przez Samuela Pereirę wstawiona jako pierwszy film na samej górze)


Nie tak dawno Sakiewicz przepraszał we Wrocławiu za kłamliwy sposób w jaki Niezalezna.pl „zrelacjonowała” Kongres Narodowy i utyskiwał zrzucając z siebie odpowiedzialność na brak kompetencji młodych dziennikarzy jego mediów ...


... jak widać będzie chyba musiał powtórzyć ten szpagat i przepraszać ponownie.

Po opublikowaniu filmiku z rozśpiewanym Samuelem Pereirą, ów dziennikarz Gazety Polskiej w zemście zaczął rozklejać po Internecie moje dane osobowe, ponieważ bardzo chciał się odegrać a doskonale wiedział, jak bardzo zależy mi na zachowaniu anonimowości. Zależy mi na niej nie dlatego, że nie potrafię w dyskusji bronić swoich racji ale dlatego, że za moim nazwiskiem nie stoi żadne wielkie medium jak Gazeta Polska i jeśli spotkam seryjnego samobójcę to nikt nie będzie o tym trąbić jak o Petelickim a chociażby z samej Gazety Polskiej wiemy, że w ostatnich czasach nie trzeba znowu tak wiele czy być bardzo znanym by mieć „problemy”. 

Dane opublikował najpierw pod filmem na YT, 




więc go w SMSie ostrzegłem, że nie życzę sobie publikowania moich danych osobowych


jednak dalej to robił, tym razem na Facebooku i to z hukiem! Wielka potrafi być złość zranionego ego, szczególnie tego nadętego.
Nie dość tego! Gdy w komentarzu pod zdjęciem zaprotestowałem, wykasował mój protest a mnie samego „zablokował” - ot wolność słowa w wydaniu GP a parzcież nie byłem w swym komentarzu niekulturalny! Zabolała go zwykła prawda i publiczna konfrontacja. Mając jednak doświadczenia z innym „prawicowym” hipsterem z GP - Dawidem Wildsteinem i jak ci hipsterzy potrafią kasować komentarze, cenzurować i potem publicznie kłamać, zrobiłem zdjęcie tej konwersacji. Domyślałem się, że z tego na pozór patrioty może w sytuacji bezpośredniej konfrontacji wyjść zwykły kłamczuch bez honoru, który podobnie jak w sprawie śpiewania hymnu zarzuci mi manipulacje a ja nie będę mógł mu tego w pełni udowodnić. Poniżej dowód. Spróbujcie się teraz doszukać mojego wpisu pod jego zdjęciem. Dla ułatwienia grafika z „przed” i „po” cenzurze.






Zamieszczam też obie grafiki w lepszej jakości (TUTAJ). Możecie też odwiedzić bezpośredni link ( jeśli jeszcze go nie wykasował)


W tym momencie jego wpadka ze „śpiewaniem” hymnu czy druga sprawa z nakłamaniem przez niego na Tweeterze o tym kto rzekomo został pod hotelem Hyatt a kto poszedł, zeszła na dalszy plan. Zaczęły się owe sprawy jawić jako niewinne igraszki ponieważ denuncjując moje dane osobowe w akcie zemsty Samuel Pereira nie tylko zachował się jak urażony smarkacz ale przede wszystkim popełnił dziennikarskie samobójstwo. 

Kto teraz odważy się mu sprzedać jakąkolwiek niejawną informację, w jakikolwiek inny sposób zaufać skoro wystarczy mu potem tylko trochę zaleźć za skórę i to w sumie mało szkodliwym filmem by w odwecie poufne dane delikwenta jak imię i nazwisko zaczęły z hukiem krążyć po Internecie?

Co gorsza, zrobił to dziennikarz Gazety Polskiej, która z grubej rury krytykuje prześladowanie blogerów przez „organa”, zbija na tym medialny kapitał a potem sami w ramach prywatnej vendetty wystawiają policji lub „nieznanym sprawcom” tych niepokornych na tacy! Przypominam, że poza ostatnim nagraniem tego, co za kulisami spotkania z prof. Baumanem robiła policja i "antyterrorka" (nagranie komórką) również 2 lata temu nagrałem film na Marszu Niepodległości, jak policjant kopie demonstranta, leje go gazem - sprawa znana większości Polaków właśnie dzięki mojemu nagraniu (jako Ewidentny Oszust).  


Dostawałem w związku z tym filmem pogróżki o czym Samuel Pereira doskonale wiedział, ponieważ znamy się również „prywatnie” i powiedziałem mu, że nie jest mi z tym do śmiechu, że chce chronić swoją prywatność! Mówiłem mu to ponieważ i on pisał artykuł o tych wydarzeniach i mnie wypytywał o detale, o to którędy szli demonstranci, na jakiej dokładnie ulicy zaatakowała policja, o której godzinie itd.Teraz jednak się tego wypiera twierdząc, że: "nie powierzyłem mu nigdy żadnych danych"!

Mało tego, nie dość, że byłem dla niego źródłem informacji, to również robiłem za jego prośbą materiały ośmieszające konkretne osoby jak w przypadku filmiku z Kubą Wojewódzkim.


Poniżej efekt naszej współpracy ...


Przytaczam to jako przykład, że nasza znajomość wykraczała daleko poza ramy "anonimowego kontaktu blogerskiego" i choć coraz mniej się zgadzałem z Samuelem, to ograniczałem się jedynie do publicznej polemiki czy lekkich przytyków jak właśnie ten film z jego nieśpiewaniem hymnu, jednak prywatnych "spraw", które mogły mogły by go ośmieszyć "poniżej pasa" na światło dzienne nie wyciągałem. Powyżej cytowana "sprawa" z "filmikiem na zamówienie" jest pierwszą tego typu ot tak, żeby zachować chociaż pozorną równowagę w publicznej wymianie uprzejmości.

Wracając do sprawy denuncjacji moich danych osobowych, skoro policjanci mogli w biały dzień przed kamerą się tak zachowywać, kopać, bić, lać gazem niewinnego demonstranta to co mogą mi zrobić ciemną porą w zaułku „nieznani sprawcy”, skoro dzięki Samuelowi Pereirze z Gazety Polskiej mają już na mnie namiar? Gdybym nazywał się Jan Kowalski to inna sprawa ale niestety nazywam się inaczej i nie ma w Polsce nikogo innego o takim imieniu i nazwisku. To jest odpowiedzialność dziennikarska IV RP? Panie Sakiewicz, zabierz młodemu klawiaturę, zanim się komuś stanie krzywda!

Samuel Pereira, gdy trochę otrzeźwiał ze złości, najwyraźniej zdał sobie sprawę z tego co zrobił, gdyż zaczął się nieporadnie tłumaczyć. Oto jego komentarz:

„Nikogo nie wystawiłem. Mateusz był normalnie legitymowany wielokrotnie, policja go zna bardzo dobrze (dlatego zresztą wpuściła wtedy na uczelni). (…)  Nigdy nie było tajemnicą jak się nazywa„

Nigdy nie było tajemnicą jak się nazywam? Sam fakt, że występuje pod pseudonimem Ewidentny Oszust czy Zemsta Kwiatkowskiego czy Zielony Seler a nie moim prawdziwym nazwiskiem średnio inteligentnej osobie powinien dawać do myślenia, że jednak nie zależy mi na promocji mojego nazwiska. Czy Samuel Pereira ma wszystkich za idiotów? Czas „kolego” zrobić odwyk od promującego pederastów (i Hipster PRawicę) Starbucksa, cukier szkodzi a może to przez promieniowanie nadużywanego do Tweetów ajfołna?

Samuel napisał też, że policja doskonale mnie zna i dlatego pozwoliła mi się filmować na wykładzie prof. Baumana - dobrze, że jeszcze nie napisał, iż jestem policyjnym szpiclem albo nawet ruskim agentem, ludzie z GP mają w zwyczaju w ten sposób załatwiać publicznie swoich adwersarzy. Skoro mogli załatwić niechętnego żydomasonerii arcybiskupa Wielgusa to czemu nie jakiegoś blogera? Prawda jest inna. Policja się mną nie interesowała ponieważ wszedłem do uniwersyteckiej reżyserki jako technik, wszedłem tam z kablami audio ponieważ chciałem podpiąć swoją kamerę z sali do miksera by mieć zgrany czysty i wyraźny dźwięk i policja wzięła mnie pewnie za kogoś z obsługi a ja to sprytnie wykorzystałem. Nagranie wykonałem przytkniętą do brzucha komórką, więc trudno się było im zorientować że jest włączana i nagrywa.

Co do legitymowania mnie przez policję, to Samuel Pereira wysysa te dane z brudnego palca, bo przy nim nigdy mnie nie legitymowali, natomiast legitymowali jego za pyskowanie do straży miejskiej na Krakowskim Przedmieściu czy we Wrocławiu podczas Global Forum. Jako ówczesny operator Solidarnych 2010 nagrywałem go wtedy, gdy tworzył sobie legendę „ulicznego bojownika” na czym z zresztą wypłynął na szerokie i słodkie wody mainstreamu (szybciutko się później przesiadając na Starbucksa, Instagramy, iPhony i inne lewackie bożki konsumpcjonizmu promowane w Hipster Prawicy). 

Co do mojej osoby, to legitymowano mnie parę razy w życiu - prawda, jednak nie mam w dowodzie osobistym wbitej rubryki z napisem „Bloger - Ewidentny Oszust” aby policja wiedziała że „ja to ja”. Z racji zawodowego ryzyka sam również im się tym nie chwalę. Skąd zatem miałyby te wszystkie dane być wiadome policji co sugeruje Pereira? 

Samuel Pereira w samoobronie przytacza też i taki oto link z Facebooka, który ma dowodzić, że sam nie dbałem o swoją prywatność (sic!)


Podpowiadam – każdy mógł zamieścić na FB link do artykułu "Ewidentnego Oszusta", na FB ma on ponad 500 obserwujących - link mogła zamieścić każda z tych osób. Gdybym na swoim prywatnym profilu co chwila zamieszczał artykuły „Ewidentnego Oszusta” to faktycznie był by to argument, że nie dbam o swoją prywatność ale coś takiego nie miało przecież miejsca. Link wkleiłem na forum Prawy.pl – zrobiłem to raptem raz! Dodatkowo moje prywatne konto na FB jest zablokowane na wszelkie możliwe sposoby łącznie z tym, że nie można mnie znaleźć poprzez Google. Czy tak się zachowuje osoba, która nie dba o swoją prywatność?

Warto też zwrócić uwagę na fakt, że swoją wersję zdarzeń Samuel Pereira zaczyna od próby zmieszania mnie z błotem - zrobienia wariata, bo czasem zdarza mi się pisać o tzw. żydomasoneri czyli międzynarodowej masońskiej sekcie tylko dla żydów  „B’nai B’rith”, której przewodzi w Polsce prof. Hartman a której ponownego otwarcia po delegalizacji w 20-leciu międzywojennym gratulował sam Lech Kaczyński o czym można przeczytać tutaj: http://prawica.net/29672

Krytykuje też czasami i samą Gazetę Polską za postacie takie jak Bronisław Wildstein – wieloletni mason, który do dzisiejszego dnia o swoich kolegach z loży masońskiej podobnie jak profesor Bauman o "starych czasach", wypowiada się tylko i wyłącznie w ciepły sposób. Kościół bardzo wyraźnie mówi o masonerii, jednak Samuel Pereira lepiej od papieża wie, co krytykować należy a co krytyki jest niegodne, on który sam przedstawia się jako katolik.

Symptomatyczne jest również to, że linków takich jak poniżej, gdzie potrafię chylić czoło przed żydami i wklejam na swój profil takie właśnie pozytywne dla tej społeczności artykuły – tego Samuel Pereira już nie zauważa.


Dla niego czy Wildsteina juniora co tak mnie nienawidzi, że na sam mój widok ucieka z imprez, czy przechodzi na drugą stronę ulicy  - dla nich ważne jest tylko to, że w ogóle zdarza mi się czasem coś wytknąć żydom – wiadomo, antysemitą nie jest ten kto nie lubi Żydów tylko ten kogo Żydzi nie lubią. 

Oczywiście nie brakuje u mnie i takich linków o żydach, ale czy powinienem wstydzić się ja, który to cytuje, czy ci Żydzi którzy tak robią?

http://marucha.wordpress.com/2013/05/24/biden-zydowscy-przywodcy-stoja-za-homoseksualnymi-malzenstwami/

Na koniec wisienka na torcie. Ostatnio sobie zażartowałem na Facebooku: „Cytują mnie w Krytyce Politycznej :) Teraz, to już na pewno takie Marciny Plewki i inni specjaliści będą mieć dowód, że jestem ruskim agentem :D” Ten komentarz opatrzyłem linkiem do stron Krytyki Politycznej.

http://www.krytykapolityczna.pl/fotorelacje/20121203/protest-przeciwko-wprowadzeniu-gmo-wroclaw-30-listopada

Samuel Pereira musiał to przeczytać, skoro w prowadzonym na mnie obecnie ataku, jako jeden z powodów dla których warto mnie niszczyć napisał: Od Gazety Polskiej woli Krytykę Polityczną”  Ktoś kto mnie nie zna, potraktował by to na serio, przecież to napisał rzetelny i obiektywny dziennikarz ze stajni Sakiewicza, tych co walczą za uczciwą Polskę! Ilu przyzwoitych ludzi zniszczyły w ten sposób pióra z Gazety Polskiej? Wspomniany wcześniej arcybiskup Wielgus to tylko jeden z bardziej znamienitych przypadków. Wspominam o tym, ponieważ pojawiły się materiały świadczące, iż w podzięce za tą akcję Tomasz Sakiewicz został szczodrze wynagrodzony przez tzw. salon gdy nagle zaczął dostawać fuchy w prywatnych telewizjach, on mało komu wcześniej znany redaktor.

Jak zatem było naprawdę z tą nieszczęsną Krytyką Polityczną?

Ponieważ aktywnie uczestniczę w walce przeciw GMO oraz ogólnemu truciu ludzkości przez tzw. NWO (kolejne spiskowe teorie jak GMO które zadęci dziennikarze potrafią tylko wyśmiać, do czasu gdy wszyscy inni nie zaczną o tym pisać). Utworzyłem więc wraz ze znajomym coś co nazywa się „kampania natura bez granic”. W ramach tej 2 osobowej nieformalnej struktury jeżdżę z kamerą na akcje anty GMO po całej Polsce, robimy też inne rzeczy. Na jednej z pikiet którą współorganizowałem, przemawiałem we Wrocławiu pod ratuszem przez megafon o GMO. W związku z tym podeszło do mnie potem kilku dziennikarzy. To co powiedziałem do dziennikarzy, poszło w eter m.in. w RMF FM oraz zostało zacytowane również przez ludzi z Krytyki Politycznej i to cała historia mojej miłości do Krytyki Politycznej. Teraz pozostaje tylko czekać, jak Kaczyńskiego zacytuje Krytyka Polityczna albo Wyborcza, albo pokaże TVN – czy i wtedy również do Bogu ducha winnego Kaczyńskiego nienawiści Samuela nie będzie końca? 

Sądzę, że ta jedna tylko ostatnia historia pokazuje, ile jest warte dziennikarstwo z pod szyldu „Hipster PRawicy”. 

Jeżeli od dzisiaj coś mi się przydarzy w ciemnej ulicy, lub potknę się i zawisnę na kablu od mej klawiatury, będę wiedział, komu za to dziękować - będę za to dziękować samemu sobie, bo kiedyś przyszło mi do głowy zadawać się z ludźmi z GP lub co gorsza podnieść na nich rękę. Ręka podniesiona na kogokolwiek z GP musi wszak zostać odrąbana, razem ze wszystkim co do niej przylega. Ku przestrodze osób wydających pieniądze na media Sakiewicza.


--------------------------------------------------UPDATE--------------------------------------------------

Uprzednio zamieściłem w tekście zdjęcie na którym był Lech Kaczyński z Michaelem Schudrichem podpisanym jako prof.Hartman - w błąd wprowadziła mnie blogerka Kataryna, która swego czasu pisząc o sprawie prof. Hartmana i żydo-masońskiej sekcie B'nai B'rith dostających gratulacje od Lecha Kaczyńskiego zamieściła własnie to zdjęcie. Gdy się połapałem, że to pomyłka usunąłem to zdjęcie, jednak wcześniej Samuel Pereira zrobił kopie i teraz rozkleja to po internecie jako dowód że "cały" mój wpis to stek kłamstw. Jeśli z całego tekstu dziennikarz Gazety Polskiej Samuel Pereira potrafił znaleźć i udowodnić tylko taki błąd, nie mający z sednem tekstu nic wspólnego to dziękuje mu za takie uwiarygodnienie moich zarzutów względem jego osoby ;)



17 komentarzy:

  1. Dlaczego nie slychac twojego spiewu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkoncu to on jest dziennikarzem - osoba publiczna, to on jest w pracy i moze sobie pozwolić na chwile skupienia. A Ty sam w tedy byleś jako osoba prywatna i wolałeś poświecić czas swojemu hobby w trakcie granego hymnu ? Wiem, ze nie jest to żałoba ale ty wlasnie to tak przezywasz.

      No widzisz... *SamuelJ*ebac*RP - jebie wszystko, kiedys nawet nie raczyl odpowiedziec na pytanie 'gdzie piszesz'. No tak 21 wiek, i musze wyklepac jego nazwisko w google. Szkoda, ze nie znalazlem nic ciekawego ;-)

      Usuń
    2. Bo ja zamiast hymnu polskiego zawsze cicho nucę tajny hymn KGB jak każdy porządny agent Putina ;) ... a tak na serio to śpiewałem tylko skoro nie znasz mojego głosu to jak byś chciał go rozpoznać na nagraniu?

      Usuń
  2. Czytając z ruchu warg Samuela wyczytałem słowa : Hava nagila, hava nagila Hava nagila ve-nis'mecha.(żyd.pieśń ludowa)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawnie czyta się żale prawicowca, który narzeka na cenzurę, choć sam cenzuruje krytyczne komentarze pod swoimi filmami na YT i blokuje ich autorów.
    Poza tym w tym wpisie przyznajesz się również do oszustwa, którego dopuściłeś się w swojej relacji z wykładu z Baumanem, dotyczącego tłumaczenia powodów braku reakcji ze strony policji kiedy wszedłeś do reżyserki. Pomyliłeś się i tym razem napisałeś prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytycznych komentarzy pod filmami nie kasuje, o ile nie są zwykłą prostacką trolerką. Co do reszty wpisu to podaj konkrety bo piszesz od rzeczy i nie wiem o co Ci chodzi.

      Usuń
    2. Początkowe napisy na Twoim filmie:
      "Nagranie z reżyserki było robione dużym telefonem, który było wyraźnie widać w moich rękach! (...) Jestem obcą osobą, NIE MAM żadnych uprawnień, legitymacji, JEDNAK spokojnie tam wchodzę, patrzę co robią, słucham i nagrywam, nikt się mną nie interesuje, nikt nie legitymuje, nikt się nie pyta kim jestem i co tam robię a mogłem być terrorystą"

      Teraz na blogu piszesz:
      "Prawda jest inna. Policja się mną nie interesowała ponieważ wszedłem do uniwersyteckiej reżyserki jako technik, wszedłem tam z kablami audio ponieważ chciałem podpiąć swoją kamerę z sali do miksera by mieć zgrany czysty i wyraźny dźwięk i policja wzięła mnie pewnie za kogoś z obsługi a ja to sprytnie wykorzystałem. Nagranie wykonałem przytkniętą do brzucha komórką, więc trudno się było im zorientować że jest włączana i nagrywa."

      Przyznasz, że to diametralnie zmienia postać rzeczy ;) I właśnie za tego typu komentarz zostałem zablokowany pod Twoim filmem.

      Usuń
    3. Zwrot "prawda jest inna" odnosił się do sugestii Pereiry, że jestem jakowymś policyjnym szpiclem skoro mnie wpuścili na uczelnie i pozwolili się filmować - teraz kumasz?

      Co do cytatów to gdzie tu widzisz sprzeczność? Wszedłem z telefonem mając go w ręku i było go wyraźnie widać, tyle że miałem go wyświetlaczem przytkniętego do brzucha by ukryć sam wyświetlacz - wszystko się zgadza.

      … gdybyś taki komentarz umieścił na YouTube pod filmem jak powyżej, to bym Cię nie wykasował, tak jak nie wykasowałem Ciebie tutaj. Musiałeś coś ostro przytrolować ;)

      Usuń
  4. Akurat on raczej Portugalczyk, ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To że B. Wildstein ciepło wypowiada sie o masonach to nadużycie. Sprawdź wywiad-rzekę z nim i dowiesz, się, że odcina się od loży. Co do tej historii z Pereirą, zapewne racja jest po twojej stronie. Ale i tak generalnie przykre jest, że dwaj młodzi ludzie z niby prawej strony tak się żrą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem, i nie ma ani jednego złego słowa o masonerii, on się już z nimi nie buja, ale "pozostaje im lojalny i tajemnic ich nie zdradzi" - odciął się jak cholera.

      Usuń
  6. kto wie moze Gazet Polska byla kiedys opozycyjna. wszystkie struktury ktora zagrazaja matrix sa przejmowane przez system. Sakiewicz byl bycmoze od poczatku tzw sztuczna opozycja tzw spiochem lub w jakis sposob zostal zlamany. nagrales genialny material jak funkcjonuje lokalna czesc matrix. jestes geniuszem :) i cokolwiek sie stanie nim pozostaniesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym był geniuszem, to bym w pojedynkę obalił rząd Tuska więc jak widać trochę mi jeszcze brakuje, ale dziękuje za cieple słowa. Nie mylisz się za to, co do oceny Sakiewicza i GP. Matrix już od dłuższego czasu przygotowywał kolejną kontrolowaną opozycję, bo GW już się wypaliło. Oni zawsze działają kilka kroków do przodu.

      Usuń
  7. Prawdziwe oblicze Sakiewicza zobaczyłem po raz pierwszy dzięki artykułowi blogera grześkaz http://grzesiekz.noweblogi.pl/polityka/skundlony-sakiewicz,15.htm, w którym skomentował nagraną wypowiedź redaktora GP.
    Żenada. Stracił w moich oczach resztki swojej wiarygodności. Od tej pory trzymam się od nich z daleka.

    Co do komentarza odnośnie Krytyki Politycznej. Klasyka komedii. Nie jesteś z nimi to trzymasz z Michnikiem.
    Na ich zarzuty odnośnie rzekomej agenturalnej działalności nie ma sensu zwracać najmniejszej uwagi. Wcześniej ci sami osobnicy wyszukiwali "ruską agenturę" w szeregach Naszego Dziennika. Warto przypomnieć im ten epizod, szczególnie, że ta gazeta, która ongiś znalazła się na ich paranoidalnym celowniku, jest wybitnie proamerykańska. Nie żebym pochwalał taką bezkrytyczną postawę.

    Na koniec. Odwalasz kawał dobrej roboty Ewidentny Oszuście. Dzięki za Twoją pracę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za to co robisz. Widać, że po każdej stronie są nomen omen prawdziwi oszuści. Lubię kilku autorów z GP, więc będę czekał na reakcję. Brak reakcji jest też reakcją i to jednoznaczną. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, EO, wykasowałeś wszystkie moje wpisy :)

    Samuel Pereira

    OdpowiedzUsuń
  10. próbuję być obiektywna,,,,,Pan również nie mógł być skupiony na śpiewaniu hymnu, trzymając w ręce kamerę i filmując tego drugiego,,,,on był w robocie i Pan był w robocie,,,tak więc,,,chyba 1:1,,,

    OdpowiedzUsuń